Liseberg!!

Hurra! Var på Liseberg! (igår ~.^)
Skulle skrivit om det igår men jag var så himla trött ^w^
För första gången ever tog jag inte bilder med min egna kamera O_Q
Men Ragdoll tog bilder så jag visste ju att jag skulle få bilder till bloggen och så ^.^
Jag köpte årskort för 2011 (Vad annars -.- XD)


Jag jag där med några kompisar, Mathilda, Treeo, Ragdoll och två till :)

Jag och Mathilda på slänggungorna! Snacka om XD face på Mathilda!


Mathilda och ... vi kan kalla honom EE ^^ Man går i Mathildas&Lunies klass. Önskar att Lunie hade viljat följa med u_u



Ragdoll och ... em... "MC" i spegelhuset ^-^




Flomride. Treeo ville gjärna bli träffad av strålarna, så hon ställde sig upp och gapade för att få in dem i munnen! Just när hon satte sig hörde vi Var vänligen sitt ner i båten! Och då började vi skratta, och hon ställde sig upp igen och roppade VA! XD


Nu kanske ni vill höra lite om den nya grejen på liseberg!!
AtmosFear!
Det är superspännande i kön! De har gjort så att man se dem som åker genom glas som bara de i kön ser i genom, när man sitter i den ser man inte de på andra sidan O.o
Och de har pyntat super fint! Nästan HighTec film!
Bild från internet:


När man ser de som sitter är de alltid superrädda i början och när de kommer ner är de superglada! *u*

När jag, Ragdoll, Mathilda och MC satte oss var det ganska pirrigt! Den åkte högre och högre upp... halvvägst tyckte vi att det var ganska lagom *_* Sen stannade den i ett par sekunder... och... SLÄPPTE! Yay!
Sekund nr 1: Ahh! *O*
Sekund nr 2: Härligt
Sekund nr 3: Härligt
Sekund nr 4: Härligt
Sekund nr 5: Klar... Hm...
Så var det slut... efter 50 min köande... MC klagade ganska länge... På att den var så kort... Och ja! Den skulle varit dubbelt så lång!!!!!!!! OuO
Den är värd att tästa men inte att bara åka liksom 0~0

Här är det jag vann och köpte. Bilden togs i går kväll

(Och dethär är då allt som inte är gosedjur) Kaninöron, Gummianka ^^, Knapp! Jag vågade!, Och choklad som jag vann på chokladhjulet.


Koalan vann jag på kramishjulet! Och de små på klo-automater, jag älskar kloautomater!!!

EE älskar de så mycket att han fick 3 st dubbelvinster och sen gav han alla nallar till mig! Bara för att han inte ville ha dem *~*


Vill dit snart igen! Bor bara max 1 timme buss till dit!

Postat av: Anonym

Jag skulle aldrig våga åka den der. :) :P jag spyr när jag åker sådanna grejorr.



//DeDU :love: :love: :love: love:

2011-05-15 @ 14:36:14
Postat av: Anonym

love: = :love:



//DeDU :love: :love: :love: :love:

2011-05-15 @ 14:37:40
Postat av: 13135

Vilken tur du har som bor så nära!! För mig tar det 3 o en halv timme :(

2011-05-15 @ 17:55:17
Postat av: Phomppa

Mmmm, ser verkligen kul ut. Och ni hade säkert verkligen kul också!:P:P:P

Du ser rolig ut när du kastar alla mjukisdjuren upp i luften!:D:D:D

De gröna kaninöronen ser roliga ut på dig, Lomise!

//Phomppa;)

PS. Var ligger stället du var på, Lomise?

2011-05-16 @ 15:06:38
URL: http://phomppa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

haha jag äger ju på bilden xD :D

2011-05-20 @ 18:08:14
Postat av: filipparosta Felicia Filippa

Hej Du Lomise:D Jag har med åkt den den är sådär men jätterolig tycker jag Iaf!:D men jaaag har fylit 11 moahahaha hur många år är du:D maila mig på mailen //stora krammar FilIPPAROSTA

2011-06-02 @ 22:31:59
URL: http://Eeeeehhh..säger sen

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0