Min nya teckningsstil

:iconhiyouplz:
Hej!


I skolan förra veckan började jag måla mig och kommpisarnam sen blev vi halvt djur, och till sist blev det ganska skummt. Jag nördar mina bilder varge gång jag har tid över.
Nr1:

Gänget minus ett par stycken men de fick inte plats. Först är det Lunie till vänster(Kanin), sen en kille som är ny i gänget fast vi har alltid känt honnom(Kanin/Hare), han som är i jordhögen är en jag brukar slåss med ^^(Kyckling) Sen är det Treeo som tycker hon är queen(Ödla/Krokodil)! Sen Ragdoll "som tjänar Treeo"(Katt), sen jag :) (Katt)

Nr2:

Ehh.. Treeo och han misstolkar skumma grejer ^^;

Nr3:

Hehe, här är jag och han som jag brukar bråka med, men det är bara låssasbråk ^^ Typ som syskonbråk fast vi är inte syskon.

Jag har målat dehär på en vecka :) Jag håller fortfarande på med samma figurer, när jag ritar för hand :)

Detta är de första bilderna jag scannar med familjens nya scanner så de blev sådär på datorn :S

Postat av: lawiny

Åh! vad fint!

kan du ge några Teckar-tips :)

?

2011-05-04 @ 19:16:14
URL: http://lawiny.blogg.se/
Postat av: saifeng

Hej Lomise/Louise^^har du tängt rita manga non gong du får ju till uttrycken så bra:D.



//saifeng:D

2011-05-05 @ 16:52:43
Postat av: pingelipong/annika

suuper snyggt! :D

//pingelipong

2011-05-06 @ 16:53:18
URL: http://anskuhello.blogg.se/
Postat av: Ly

Så du ritar också kattmänniskor precis som jag, Lomise?

2011-05-08 @ 21:02:39
Postat av: fluffig

de va fint men du behöver öva lite mer pa hur de ska se ut inte färgerna de gör du jäte bra

2011-05-09 @ 14:40:03

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0