Panfu centralen inside





Young Internet heter de som gjör Panfu och Oloko. Jag har provat Oloko men det fins bara på tyska så det var ganska svårt att komma vidare på men i övrigt liknar de panfu väldigt mycket!

YAY! Ska troligtvis dit i sommar! Eftersom att Verena säger vit ett tillfälle i videon att hon önskar att Young Internet borde vara en plats där barn får komma in och se hur de jobbar så borde man få vara välkommen att hälsa på!
Jag har skickat brev till dem och frågat om man får det men har inte fått något svar...

Underbart att de klippte in en Woody! (Med flera)  Till och med skuggan syns!


Hoppas värkliget att jag får komma in dit i sommar!

Postat av: Nonstop..

Ska du ¨åka till Berlin i sommar? Förresten, ifall då är där så hälsa en tjej som heter Jenny från Flora555. Jag brukar skriva till Jenny i mejl, hon är snäll!

2011-05-28 @ 11:23:42
Postat av: Phomppa

Hejssan, Lomise/Louise! Kul. Pojken med Jeans har en likadan dator som vår mamma har!( Det är den datorn jag använder nu).

En dator som heter: MacBook Pro! Så heter i alla fall vår mammas dator!

//Phomppa=)

2011-05-31 @ 18:01:16
URL: http://phomppa.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0