Regnigt

Humff...

Ganska dålig dag för att spela utomhustiater på...
Men när de måste gjöras så är det bara att gjöra!
I alla fall när det gäller roliga saker! XD

Det gick ganska bra på Barnes dag igår!
Fast att det regnade...


Vi gjorde bara 2 föreställningar i stället för 3 :( Det regnade för mycket. På den första hade "Findus" problem med sin mick och på den andra hade jag det :(
Man kan se mig på taket på första bilden :P

Pippi:


Emil:


Det är de bilderna jag fick av fiffi och en av de tog jag själv dagen innan. Pappa tog en massa bilder men kan inte komma åt dem nu. Nåja :)
Vi gjorde dethär på en fredag och en lördag så vi får ledigt på måndag :D

Postat av: Hedda/HEDA123

ooooooooo vad kul! Gick det bra?

Var det en kille som var Pippi??

Vad var du för något i "pjäsen"? Hos mig i Skåne regnar det och är soliga samtidigt!

:D Konstigt väder!

Kraaam HeddaHEDA123

2011-05-29 @ 14:23:35
Postat av: pomspanda

Kan du göra en video när du och din lilebrorsa (om han kan) gör viga saker?

2011-05-29 @ 18:59:44
Postat av: Phomppa

Hejssan, Lomise/Louise! Du hade sääääker kuuuul! Allting såg jääätteroligt ut! Och det var säkert också jääätteroligt!!!:D:D:D:D:D:D:D

Hoppas du hade kul! Väntar på nästa TemaFredag! (Fast det inte ens är nära tills nästa Fredag):mad::mad::mad:

//Phomppa=)

2011-05-29 @ 19:57:38
URL: http://phomppa.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0