Sen TF-Toytema

Eftersom jag var sjuk i fredags kunde jag inte visa den dagens TF :( Så jag gjör det nu X)

Me=Bratzdocka! XD

Eftersom temat heter ToyTema, menas det att man ska vara en leksak XD
Docka är ganska lätt att vara, men en bratzdocka är nog lite svårare tänkte jag X)

Uchh! Skulle aldrig ha så mycket smink på mig till vardags! X(

Det är första gången jag har på mig lösögonfransar!! Det var skummt!! När jag skulle tvätta mig efter dem fick jag såntdär lim i ögonen! OCh när jag säger i ögonen menar jag ögonen! :S


Fast de är snygga! :D



Postat av: Eliwn

Oj vad likt! Och "rolig" ser du ut! :D

(Menar inget taskigt med, det då ;))

//Elin (Eliwn) :P

2011-05-22 @ 17:48:07
URL: http://www.eliwn.bloggplatsen.se
Postat av: Pappare

Heregud Lomise, du liknar verkligen en bratz docka ! xD :O

Dock,

Vart köper du alla dina TF-kläder? elr tar du bara några kläder..Svara på lomise.blogg.se/fragorochsvar

2011-05-23 @ 07:26:06
Postat av: muffinepicbaby

Vilken BH storlek har du?

2011-05-23 @ 15:54:27
Postat av: Phomppa

Hej, Lomise! Bra Tema!;) Du liknar faktiskt ganska mycket den där Bratzdockan! Var fick du alla liknande kläder, halsband, armband, osv?!

Duliknar verkligen på rikitgt den Bratzdocka, Lomise!:thumbup:

//Phomppa

I Love Your Blog for ever!!!:love::love::love:

2011-05-23 @ 16:47:27
URL: http://phomppa.blogg.se/
Postat av: Tuatua

Bratz cosplay! ^^

2011-05-24 @ 20:19:59
URL: http://panfusmile.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0