Sjuk av en spruta? Och en annorlunda dröm

Igår fick jag en spruta för Rödahund och sånt. Jag fick den inte när jag var liten så jag har fått den nu. Och nu tror jag att jag är sjuk tack vara den.

Eftersom sprutan sprutar in pyttelite av sjukdomen så klart att man kan bli sjuk ett tag efteråt. Jag gick hem från skolan efter 10-rasten, gjorde lite grejer och sov sen. Jag har sovit från 11-17!

Kanske blir ok tills imorgon... Aja, får se. Känner mig bara lite dålig i magen, halsen, huvet. Ingen big deal

En berättelse jag drömde om:

Det var en gång några bin som skulle samla blåbär och honung till en pajbakare.
De lagrade de bästa bären och gjorde den bästa honungen.
Och pajbakaren gjorde de bästa pajerna.
Pajbakarens son åt av dem ofta.
Men en dag hade bina fått ledigt så det fans bara pajer utan bär och honung.
Men hans mamma fick honnom att tycka att de var lika goda som de vanliga.
Ja, nästan bättre än de första.
Även om den bara hade deg och socker i sig.
Tillslut skulle få äta bärpajerna igen.
Just när hans smaklökar fått tag i den söta pajen såg han att sin syster blev mördad!
Men chocken han hade fått av den söta pajen gjorde att han inte tog illa vid sig, han njöt av det.
Tack vare pajen.
Han blev själv en mördare, för från det ögonblicket var det lika underbart som sin papas pajer, nästan bättre.

Ja, typ så drömde jag, jag har finslipat den lite för att det ska låta bra men nästan exakt så var min dröm.

Postat av: LillaxPanda

Jag är också sjuk :( Men inte från en spruta. Jag har ont i halsen, fryser som is, ont i magen, hostig och börjar bli förkyld.

2011-05-18 @ 18:53:26
URL: http://)

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0