TF Barnens dag

På min skola har vi varge år en grej som heter Barnens dag!
Då gjör vi pjäser med olika barnböcker. I år gjorde vi Pippi i afärerna, Emil och katthultsfolket, Pettson och Findus och pankakstårtan, Tjottar och fiskeungar. Jag var med i Pettson och Findus i år :D Jag spelade muckla X3 Jag skulle vara berättare och jag fick välja om jag skulle vara muckla eller någon tant eller så ^^

Min lärare hade fixat en snygg hatt och kläder till mig :P LOVE THE HAT!! XD


Mathilda var grymmast! Hon var Satmaran i Tjottar och Fiskarungar så hennes roll var då en väldigt elak dam. "Kan flickan ta fikusen!" Åhh! Jag älskar den repliken XD Hon gjör det så bra!
Ragdoll var med i samma pjäs som husfru. Lunie var med och spelade musik så hon hade inga särskilda kläder på sig.

Ni får se mer bilder i morgon!

Postat av: Erika♥

Vilken fin dräkt :)

2011-05-27 @ 20:50:36
URL: http://erikakasja.blogg.se/
Postat av: Felicia

Visst ta du dom :)



takk! :)

2011-05-29 @ 12:59:09
URL: http://thatsmeonly.blogg.se/
Postat av: emzo

fint.:D

Önska att våran skolan skulle göra något liknande.

en sak är synd det har varit inbrott så vi kan inte se på film........:(

2011-05-29 @ 17:29:22

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0