Update - Allmänt >w<

Bara lite om vad jag gjorde igår och idag >w<
Igår höll jag gympan på skolan i klassen! Ja, med en annan då ^^
Alla i klassen har fårr hålla en lektion och nu var det våran tur.
Vi hade planerat att alla i klassen skulle gå i lag på en mortionsslinga (vi är ofta där med gympan när vi är ute). Där skulle de med en egen kamera hitta olika föremål jag gömt XD Kul ha?
Lätt att hitta:


Svår att hitta:

HAHA! XD Jag ser den knapt själv på bilden, det var inte någon som hittade dendär↑

Idag! Jag och Mathilda hade dans! Som på elevens val på skolan! Som vanligt i och för sig. Vi har lärt oss 3 danser på några veckor! En superlätt och kul! En bara lätt och en svår men kul!

OBS: Ingen del av dansen xD Men vi tränade på viga saker när vi slutat ^^ Vi tränar i ett lekrum :P

Me :D


Idag har det varit väldigt blåsigt! Det har varit väldigt höga vågor, några 100 meter hemmifrån mig surfar några killar just nu!

Vill också surfa! :3

Postat av: cken

Har ni OCKSÅ elevens val på eran skola! :D

2011-05-26 @ 16:37:51
Postat av: Pomspanda

Jag hade också elevens val på min skola

2011-05-26 @ 19:10:46
Postat av: Mathilda

haha nice :D

2011-06-02 @ 16:12:26

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0