Lägret

Hej! Tillbaka från lägret. Ska inte dra ut på detaljerna men ska berätta lite i samband med bilderna

På campingen vi (vi=Jag, Ragdoll + min grupp som var 37 st + 300 till) var på var det väldigt många klätterställningar , det var grymt!


Här är vi på väg till stranden. Den grejen de har på vagnen är en sterio som några av killarna har med sig på läger.


Men när vi skulle dit var en bro borta så vi fick gå en omväg ^^ Syns det på bilden att den är borta?


Vi fick vada över lite vatten bara.

Medans några från en annan grupp simmde över där det var ganska djupt ^^


Här är bilder från dag 2 då vi också är på stranden. Ragdoll grävde ner mina ben i sanden :P

Det var kul att gjöra situps när man är så :)

Jag badade inte för jag kan helt ärligt säga att det var högst 10 grader! Fast vet inte för hade ingen termometer eller så.

Sen var det sumobrottning på kvällen!
Sådan där man får på sig en dräkt och brottas! Kul! Särskilt när några av ledarna så gott som tränat för att styla!

Sen på sista kvällen var det en talangjakt!
(Fick ingen bra bild)
Ett par från våran grupp deltog men de vann inte :( Men vi hejade mest på dem än några andra på deras favoriter ;)


Varge gång på lägret som någon i mickrofon nämde våran komun började vi heja och skriva :D Mer än några andra  :D

Sopntanbild ;p


Mycket mera hände men som sagt hade jag inte tänkt berätta allt :)

Postat av: Pappare

Det ser riktigt roligt ut ! :)

Roligt att några fick simma över :D

Kan inte pokopetsen skriva eller något sånt,

för det var ju jätte länge sen ! :O

2011-05-09 @ 10:32:26
URL: http://pepzi.bloggplatsen.se
Postat av: Hedda

HIHI så kul det ser ut!:D OIch du tar GJÄTTEFINA bilder!

2011-05-09 @ 14:54:23
Postat av: september11

det ser väldigt roligt ut! :D

2011-05-09 @ 15:11:59
Postat av: Eliwn

Ni värkar ha haft väldigt roligt! :)

2011-05-09 @ 15:43:54
URL: http://www.eliwn.bloggplatsen.se
Postat av: Ragdoll

gillar den sista spontan bilden som jag tog ^^ när du var och köpte cola och godis^^

2011-05-09 @ 18:57:20
Postat av: sagis

Fina bilder! Men hur gör man en header?

2011-05-10 @ 06:25:07
URL: http://smileysgodis.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0