Några nya MLP bilder av mig :)

Det mesta jag gör nu för tiden (sen i onsdags ^^) är att ha åkt moppe och ritat Pony bilder :) Jag lite av kalkerar originalbilder men det är lite svårare än att bara ta en bild och kalkera den, på min ära :P
Ni kan läsa om de här personerna HÄR
Jag är den rosa i alla bilder ;)
Dethär är bara en ID bild :)
Här är jag och brorsan. Och innan någon som jag känner frågar varför han är större än mig så är det för att mallen var så! XD Och han kommer ändå snart bli större än mig -u-'
Här är jag och mina husdjur :)
Gizmo är katten såklart! :3
Fåglarna är mina förra hamstrar, Peppar och Hamstran. Men nu är de fåglar säger vi ^^
Drakarna är BlackBoy och Roja :)
Ok, så jag gjorde en med att jag skulle rita mig själv och mina deviantart vänner :)
Så här är dem:
Följande ponys här är Lomise blogg läsare ^^

Postat av: Nadja

Hej! Kan du visa var man kalkerar bilder?? På PS!!

2011-11-05 @ 18:52:50
URL: http://thebaseballs.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hey Hey, jag läser också den blogg lite då och då T^T Och jag läste din blogg dagligen för i tiden...Men sen så tapade jag bort den...I ett år.....MEN SEN HITTADE JAG DEN IGEN!!

2011-11-05 @ 19:22:13
Postat av: saifeng

Hej Lomise^^.Jag är också med på deviantart och jag har också gjort en ponny skiss på mig själv och^^.

2011-11-06 @ 09:59:34
URL: http://saifeng.blogg.se/
Postat av: saifeng

Hej jag läser ju också din blogg och jag är också med på deviantart och jag har gjort en ponny skiss på mig själv kan du kanske titta på den bilden?

2011-11-06 @ 10:31:26
URL: http://saifeng.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart får du alla dina mlp mallar från?

2011-11-06 @ 15:14:18
Postat av: Ichigo-Bunny :3

Där är ju du och jag! :3 Vårt lilla lamm ( eller får ) är så sött ;u; <33

2011-11-09 @ 16:17:28

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0