Mässa

Just nu är jag inne på Svenska mässan. Jag har varit här hela dagen för att kolla på gymnasium. Det är då en gymnasiemässa :) Jag har länge vetat vilket gymnasium jag vill gå på men nu vet jag vilket andrahandsval jag vill ha :) Just nu väntar jag på pappa. Vi ska gå in dit tillsammans och så, känner mig lite ensam nu när klassen har gått och jag är helt själv :/

Inne på mässan är det ascoolt! Massa av grejer att titta på och massor av folk att prata med och massa gratisgrejor :D På ett kock gymnasium fick man makarooner eller vad de nu heter, sånna söta hamburgeliknande grejer ^^ Treeo prässade in den i munnen på mig XD Tror min hals svullnar upp eller nått av den :S Eller så bara köns det så :P


Postat av: Sofia122

Vart köpte du din do not tröja?



Hälsningar ett stort fan

2011-10-13 @ 18:59:11
Postat av: Viktoria

Jag ska på någon gymnasiemässa i december tror jag att det var. November eller december. Det ska bli spännande.

2011-10-13 @ 20:58:51

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0