Släkt kalas

Hejsan :)
Förutom mitt fina uppvaknande i morse så har jag också haft typ kalas. De närmaste i släckten kom och vi åt och fikade och så ^^
Mmmmm! Chicken :D
Paket :)
600:- om man räknar med presentkortet :D Hårtork :D Rarity figur :D Den och de andra sånna figurerna är gjorda som leksak men jag som andra 7000 vuxna som tittar på MLP:FIM köper de som prydnadsfigurer.
Vet inte om jag skrivit om när jag fick min Rainbowdash, var i sommras i alla fall. La ner mycket tid på att fixa manen eftersom den var sååå fel från början. Ska fixa Rarity också, när jag orkar fixa fram min våg/lock tång

Postat av: MangAnime

Grattis :D

Kycklingen såg riktigt god ut måste jag säga! Fina presenter också ^^

2011-10-10 @ 01:07:29
URL: http://manganimes.blogg.se/
Postat av: pandaalice2

jag har också en sån härtörk. mums daim

2011-10-10 @ 14:00:23
Postat av: Liva

Lomise, förlåt om du blev arg på "stava rätt kommentarena", det är bara att jag blir så irro om nån stavar fel.

2011-10-11 @ 15:40:23
Postat av: Joakim

haha har också såna där talrikar xD

2011-10-15 @ 20:26:05
URL: http://jockeisonline.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0