Uppdatering

Hey! Ni ska få en kort uppdatering! Igår när jag kom hem så var det inte så mycket jag gjorde. Jag kom hem vid 5 sen gjorde jag lite grejer vid datorn, typ kollade inkorgarna på olika sidor och sen målade lite på PSE. Sen vid 6 kände jag mig såååå trött! Jag hoppade i säng och sov till 10 sen såg jag på när Sverige spelade mot Holland (fotboll) medan jag åt. Sen sov jag igen och vaknade pigg vid 20 i 7! Idag så kom jag hem rätt sent också. Vid 8 ska jag till Sportlife (sport/ träning grej/ ställe) och dansa med kompisarna. Det är typ en prova på grej idag. Jag blev typ dit tvingad. Jag har inget imot dans men under de senaste dagarna har jag känt mig så trött! Men aja, kul kommer det nog bli endå :)



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0