Idag

Lite kort om hur min dag har varit. Jag har varit hemma från skolan för att jag känt mig dålig idag. Men jag ska nog till skolan i morgon :) Men det jag gjort hemma är nog till största del sovit och spelat sims 2 :P Jag har inte spelat det på typ 1 1/2 år för att den datorn med alla sims 2 på har varit nerpackad men nu är den framme och ska spelas på C: Men den datorn är sååå seg! Den är typ 7 år och har massa onödiga dokument på sig :/ Men det går ju att spela på den ^_^

(Tog bilden från internet, har svårt att ladda in "C sims bilde" till bloggen)


Postat av: Elin ♥

Spelar aldrig sims 2 längre..

Spelar sims 3 ^^

2011-09-27 @ 17:00:52
Postat av: Axel (Musse22)

Hej!

Jag har en bild du borde gilla:

http://www.vocawiki.com/images/thumb/c/c2/Kyaa.gif/265px-Kyaa.gif

:)

2011-09-27 @ 18:19:13
Postat av: Mathilda

nu har du fått som du vill Louise xD videon är ute på youtube nu xD it's a double rainbow OMG!!! xD

2011-09-28 @ 18:32:12
URL: http://tildisblogg.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0