Inne i stan

Hej! Var inne i stan idag :) Åkte in med "Ragdoll" Lunie och Mathilda skulle kanske med men de gjorde inte det. Ok, vi gick till en asbra bokafär med huuur mycket manga som hällst!


Jag köpte de tre sista Mjau böckerna ^^ Läste ut dem på vägen hem hehe :P
Sen köpte jag 4 nyan nagelack. Ska prova en ny grej som kommer bi awesome! Bloggar om det om jag lyckas :)
Sen köpte vi donats också :) Muuuums!
I morgon blir det skola igen -A- Tråkigt, men hoppas det blir något kul

Postat av: Lunie

Hur skulle jag kunna följa med om ni säger till 5 miuter innan? Jag ville ju följa med.

Kan vi åka dit någon annan gång?

2011-09-11 @ 18:29:19
Postat av: anonym

Jag tror ni vah inne i sf-bokhandel i göteborg så du borde bo i göteborg typ

2011-09-11 @ 19:25:19
Postat av: Anonym

skapa en annan blogg , om du inte ska fortsätta med panfu?

2011-09-11 @ 19:58:13
Postat av: Ragdoll

Japp vi var inne på sf bokhandeln ^^

2011-09-11 @ 21:28:50
Postat av: fluffig

första bilden är ett paradis jag skulle kunna läsa manga när som helst.Du har varit i ett paradis med manga lycko dig önskar jag var där

()()

(..)()

()()() <-- kanin

2011-09-18 @ 14:51:47

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0