MLP FIM Extended intro

Tja, antagligen är det inte förlängt utan bara ett special intro :)
Det är helt ok!
Det är visserligen ganska långt för att vara en öppning men det är ju en special version så...
Men i videon har de bara med de första avsnitten. Så just videon är sådär..
Och låten riktar in sig väldigt mycket på karaktärerna. Det vanliga intror skulle passat till nästan vilka karaktärer som hällst... Kan inte säga om jag tycker det är bra eller dåligt... bra tror jag ^^
Så... Jag tycker att det riktiga intror är bättre på alla sätt!
Men dock är det här en mycket bättre kareoke sång så på det viset är den bättre ^^

Postat av: Ville

Oki Doki Loki. /\/\

jag tror nog det var original sången men den var för långt, så dom fick gö om den

men jag håller nog med dej "det riktiga intror är bättre på alla sätt!"

men det betyder inte att den här är dålig

2012-04-24 @ 21:00:29
Postat av: Ville

Vet du efter att ha "spam" lyssnat på den förlängda versionen i över en vecka har jag hittat ett nytt sorts tycke om den och måste nog säga att jag föredrar den mer än den korta versionen. (when danger makes me want to hide you'll Rainbow Dash to my side/you are the Applejack off my eye)får gåshud varje gång. ^^

2012-05-02 @ 08:57:03

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0