Decoden!!

Gah! Ända sedan jag var på lolita loppisen har jag blivit helt upsets med Decoden!
Jag vill sååååå mycket göra smycket och iPhone skal och jag känner mig så kreativ när jag kollar på videos om decoden och jag vill bara göra små figurer tills jag fått tag i resten av det jag behöver ;)
Men jag har ingen vit leta kvar... wee... Får köpa det i stan i morgon!! Och "grädde" :P
Och mini figurerna får jag väll köpa på internet ;) Hittade faktiskt en riktigt bra sida med sånna!
 
Cute Kawaii Decoden Rainbow Dash and Hello Kitty Phone Case My Little Pony iPhone 4 4SFriendship is definitely kawaiiSimple whipped cream decoden caseCUSTOM MADE Adventure Time Sweets Phone Case
Candy Land Hello Kitty iphone 4s Decoden Case

Postat av: Scarlexi

va nice :D
köpte den på gina?
vad ska du ha som cosplay?

Svar: Okej :) Marceline från Adventure time ;) Fast dock är det hennes motsvarande kill version som har en sån men den passar og henne också ^^
Louise/Lomise

2012-08-22 @ 02:16:49
URL: http://scaarlex.blogg.se/
Postat av: saifeng

Annars så kan du göra "grädden" av pappers lera och vitt lim!:D

2012-08-22 @ 13:22:07
URL: http://paintdrawings.blogg.se
Postat av: Feah

Woooh, jag följde din blogg när jag var 'liten' för jag gillade panfu, och nu gillar jag mlp som du ;O

Svar: Yay :3
Louise/Lomise

2012-08-22 @ 19:42:37

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0