Hårfärgning!

Idag var Erika och Belli här och färjade mitt hår! Vi blekte det längst ner och färjade hela håret lila. •••••••
Dock blev det inte som jag hade tänkt mig eftersom jag inte vågade bleka hela håret och sen att vi färjade håret där det inte blev nån skillnad så det kom inte så mycket färg där det gjorde det, men hey! Jag är glad att jag gjorde det! Vill prova på liksom! Fast det blev typ rosa. •••••••
Och nästa gång vill jag bleka håret och ta kanske en rosa slinga! För såg att mitt hår + blek blir just den blonda som jag vill ha! :) •••••••
Okej, och sedan efteråt sminkade de mig och fixade mig så nu ser jag ut som en Decora docka! x) •••••• Erika vill att jag ska se ut såhär varje dag i skolan men nja.. ^^ Lite denna stilen kanske men nått som är lite mer naturligt! ^^


Postat av: Ville

så du säger att du vill ha lila hår med en råsa slinga ehh? ^^ sneaky little dog are't you

2012-08-09 @ 20:47:15
Postat av: Scarlexi

Va snyggt det blev :D!! vill åckså färja mitt >w<

2012-08-10 @ 19:23:30
URL: http://scaarlex.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0