Manga meet!

Yay! Andra manga meetet då, då! Ska på lolitaloppisen i morgon! Någon som är på?
Jalla fall. Var då och träffade manga gänget (igen) ^^ Fast denna gången var Lovisa där! YAY! Fast Isabella var borta... Nooh! Men jag fick träffat några nya personer! Och pratat mer med de jag inte pratade med så mycket förra gången!
Jag kom dit typ först! Typ tio över och vi skulle mötas halv. Sedan kom Lovisa. Sedan kom alla!
Och jag var då Misty från pokemon! :3 Efter all respons så tycker jag att jag lyckades bra med min cosplay! ^^ 
Ja. Och nu till de andras cosplay! De mest uppenbara var L från Death note och Jim Hawkins från Skattkammarplaneten :P
Och jag då! :D
Sen var det Julia som var Harley Quinn från Batman men kläderna var inte så värst look a like, men väldigt coolt dock! Asså, hon sprejade halva håret rött! Hur coolt är inte det! x) Sedan var de flästa bara helt allmänt coolt klädda! :D Typ lite/mycket lolita kännsla! :3
Det som hände var följande! <3
Jo som sagt var jag där och så kom alla andra. När jag såg L blev jag helt "L!! Du är L! Yay!! :D" haha xD
Sedan när jag såg Jim så "Yes, en kille som cosplayar också!" Och när jag såg skattkammarön kartan han andra höll i så ba "Åh, yeah! Han! En disney karaktär, coolt!" Och på alla andra var det mest "I love you clotes!!"
Vi "gick" till en parkbänk till en annan. Av nån anledning stannade vi alltid så fort vi... kom till ett föremål xD!!
Okej, sen kom vi till lekplatsen i slottskogen. Och det gick ju jättebra! XD Vi flummade runt! Fast sedan så lyckades Jim Hawkins stuka foten när han skulle hoppa från en trappa grej till en studsmatta... Gick sådär, han stukade foten... aow... Så jag och en till fick låta han stödja på oss på vägen tillbaka till linneplatsen för han skulle endå hem. På vägen tillbaka mötte vi två till! Bland en Celina som jag gick på Liseberg med!
Efter det gick vi till Shock och mötta tre där som vi bland annat stötte ihop med förra gången! Dock var ju deras kompis redan i gruppen men ^^
Sedan gick vi till McDoanalds och åt där. Vissa skulle gå och köpa sushi så fick vänta på dem. Sedan kom en till kompis till dem. Sen skulle några gå och köpa något men de kom typ inte tillbaka. Var bara de emosarna kvar och typ Rebecca och en till, lol, emos... x3 Så jag gick hem, för kännde att jag inte var så social med dem. Och de andra kom som sagt inte tillbaka. Skumt ^^ Får nog veta varför nån gång :P

Postat av: Ville

skulle gärna hänga på...men jag bor inte i Göteborg... -_-'

2012-08-18 @ 01:02:21
Postat av: Manga xD

Har ni typ någon åldersgräns i "manga" gänget? Svara gärna, det verkar så kul i manga gänget! :)

Svar: Um, nej. Det tror jag inte :P Bara man är gammal nog att ta sig till stan själv typ ;)
Louise/Lomise

2012-08-19 @ 19:06:23

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0