Vattenbändar bilder! (Från igår)

Bild bomb!
Var på ett annat ställe igår. Och pappa tog bilder med min kamera i stället för telefon så här är de!
*
Önskar jag kunde få de större... Eller få bloggen bredare :P Nåja. Håll in Ctrl och krolla för att få de större annars ;)
 
Vill kunna vattenbända SÅ HIMLA MYCKET!
(Vill kunna alla element men mest vattenbända)
 
 

Postat av: Ville

själv skulle jag vilja eld/blixt bända. Det skulle va coolt. ^^

2012-08-17 @ 00:26:25
Postat av: Flizan

Ser riktigt kul ut :)

2012-08-17 @ 10:19:25
Postat av: Ninen!

OMG.. Hur gör du!? O.O Ser awesome ut ju!

Svar: Jag... vattenbändar ;P Nej, men jag typ drar handen halft nere i vattnet med fingrarna på ett visste sätt på de flästa bilder
Louise/Lomise

2012-08-19 @ 14:38:14
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0