Brony meet > Cosplay träff

Update längre ner ↓

Idag var det Cosplay träff samtidigt som Cosplay träffen... Hehe lol. Jag trodde att det skulle gå bra! Att liksom ha dem samtidigt för alla gick med på att slå ihop dem :P Men innan ens en halvtimme hade gått splittrades båda grupperna :| Jag följde med Broniesarna. Svårt val var det dock. Har aldrig missat en cosplay träff men de skulle se på det nya avsnittet så... Och så mötte jag ju alla cosplayers så :)

Men nu sitter jag i ett vardagsrum och ser på när alla äter medans jag sitter här och får nöja mig med chips :P

 
Efter vi hade sätt det nya avsnittet gick jag hem. Eller jag tänkte göra det, men så fick jag veta att vissa från cosplay gruppen var kvar i stan. Så jag möttes upp med dem :3
Vi hann inte göra så mycket dock. Vi gick till BR och några köpte ponies. Och så köpte någon Justin Bieber kort som vi brände upp! Personligen så tycker jag ... neeaahheehh.... det var lite onödigt.. men! MEN MEN! I don't give a horse about it!
 
Sedan gick vi till bussarna. De har ändrat ALLA HIMLA BUSSAR HEM!! Så det var extremt knepigt att lista ut hur man skulle hem.. Men jaja, jag hade Pinkie (Isak, lol) med mig som kind of visste vad han gjorde ^^ 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0