Confusion dag 1!

Ohhhhh! Vad kul det ha varit :D
Jag och Celina stod i kö i en timme ute i kylan!
Vi träffade några skåningar som en av dem var Dashie just som Celina :P
 
Först hade jag och en viss Simon problem med att komma in :c
Men det löste sig antar jag :)
 
Det fanns så mycket att seeeee!!!
 
Rapunsel cosplay! Hon hade en kort brun peruk senare ^^
 
Denna tjejen sålde bland annat Adventure time (Med Fionna och dem!) grejer! Köpte en pinn med de söta killarna X)
 
När det fortfarande inte var så mycket folk :)

OMG!! Anade ni hur sterudutykv jag blev när jag såg denna!!!
 
Här får man också se mig för första gången på bild :) Tär mig på att min peruk blev så fail :/
Så hr vi Celina här med sina Mjau grejer :P
 
Fluttershy twins!! ÄR DE INTE SÖTAAAAA?? Asså jag DÖÖÖR VAD DE ÄR SÖTA!!!
 
Slender är rädd för Agel ^^
 
Så här kommer mera vad man kunde köpa!
 
Den Miku mössan. Bästa cosplay ever! xD
Det var faktiskt ett stånd med ponies! Fast föredrog pocky örhängen. Det fanns inte riktigt saker jag ville ha :2 Celina köpte den ända pony saken jag ville ha tror jag ^^ 
 
 
Homestuck!!! :D:D:D Det var väldigt många homestuck cosplay ^^
 
Vi hade bony meet med våran prinsessa i täten. Vi sjöng intro låten xD Sedan gav vi en "Free hugs" lapp till random personer och kramade dem epic way!!!
 
Jag hittade inget SAO rellaterat att köpa alls!! Bara två sånna här jackor i cosplay :P
 
"Hej B-M-O!!" fick inget svar
senare:
"Hej B-M-O!!" inget svar igen
senare med Rebecca
"Hej B-M-O! Kan jag få ta bild på dig?"
Så sedan började vi prata! Om att ingen annan på conet var nått adventure time. Att vissa hade en Finn-mössa men ingen hade lagt märket till BMO... de förtjänar inte mössan!!! Aja, så hade hon också köpt en viss Marchaline nyckelring jag velat ha! x)
 
SER NI VEM DET ÄR ELLER!!! AHHH!! DET ÄR Hoshi Hanako! (Hon i mitten)
Jag tittar hennes blogg flera gånger per dag!! AHH!!!
Och jag fick krama henne!! Jag dog!!
 
 
Och till det jag köpte!
Köpte plancherna först. Vill ha andra saker på mitt sne-tak!
Sen funderade jag länge på om jag skulle köpa den Bunnyn! Men var ara tvungen!!! Honey-san har ju en sån! :D
 
Pocky örhängen. De var handmålade, så det var inte så att jag hade kunnat göra egna :)
Eftersom Marchaline var slut och att bara Lady och BG var kvar köpte jag denna :D
 
ÄR IN LOVE MED SKALET!!! Jag vill ju börja göra sånt själv men det skalet asså! Det var gjort at kärleeek!! x3
Det ar så fiiiint!!!
 

Postat av: saifeng

Hon Hoshi Hanako är utklädd till dead master från black rock shooter!Min favo anime serie!

2012-12-08 @ 09:45:40
Postat av: Maddi-Chan

OMFG vilka säljde väskorna och plushiesarna och dem sakerna!?!? OMG SÅ AWESOMA!!!!! >w<

Svar: Um, någon asiat sålde dem xDJA! Dog typ när jag det!
Louise/Lomise

2012-12-08 @ 18:07:59

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0