Confusion dag 2

YAY! Först! En video jag borde lagt ut i förrgår! OCh sedan en video jag borde lagt ut igår (för den kom ut i förrgår) SEDAN BILDDDR!! (ja, bildddr, problem?)
 
ÄNTLIGEN! Efter att "bara" hittat en BMO igår så kom dehär in!! :D 
AWESOMENESS!!! :D Ice queen cosplayen är väldigt imponerande! Hon hade linser i typ vitt! :P
Lite besviken att Gumball spelades av en tjej. Hade velat att det var en kille... ^^ lol
 
Kan ju säga att det var mer ponies idag! Typ.. mycket fler! Dubbelt så många!! ahh!
Tre pinkies, två Applejack, tre rainbows, twilight, SPIKE!, och tre fluttershy! Fast en var inte med oss idag och hon bytte cosplay efter vart med i tävlingen. (Vinyl och Derpy också då ^^) 
 
Det var en söt liten tjej (11 år men såg ut som 9)(Kan inte ladda upp bild på henne nu) som var en från Bleatch. Hon var också brony! Inte MLP fan utan liksom brony!! Hon kollade serien på engelska, visste vem Vinyl och Derpy var och kunde massa sånt! :3 Så himla söt var hon! Hon ska med sina två vänner vara ponies i morgon. Och jag blev så besviken att de inte ska vara the CMC!! Det vade varit URGÖLLIGT!!!!! (guölligt, problem?)
 
Några av oss bronies gick till McDonalds. Jag hade ingen jacka då.. Så gick vi tillbaka (i kylan) och när jag kom in var inte bara mina händer väldigt frusna, utan när jag böjde min arm känndes det som att närver liksom gick av!! D: Eller dte känndes så som det "sticker" när det är så kallt, typ så fast liksom fem gånger värre på fyra ställen i armen.. Mysigt...
 
Har följt en cosplayare på Deviantart i typ flera år! Och så var hon där!! Blev så liksom, "Är det hon? är det? huh? måste va det? ahhh!" Så pratade med henne lite och antingen är det hon eller hennes tvilling eller nått lol 
Det är hon Doctorn med glasögon :) Cherazor på dA
 
"Hon är min fru" har man ju hört innom cosplay. Man säger så på skoj :P Men här var det lite mera alvar! lol nej Att de hade bröllop!! :D
Här ser vi några av de som "gifte sig"
 
Vägen till Endorado.. lol (De var väldigt bra på att spela sina roller och få det till nått kul!)
 
Ja... Detta har jag sätt innan....
 
Vinyl och Gummy, worst chipping ever! LOL!
 
 Undrar vad som väntar i morgon! :3

Postat av: Meja

hej Lomise jag såg dig där jag tror du såg mig (jag vet inte)när du va derpy du stog med fluttershy och några andra nära resturangen du kan se min facebook profil (11 år jag) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=167786216693730&set=a.105823356223350.7700.100003870585834&type=1&theater

Svar: Jag kan inte de länken :c Jag måste vara vän med dig för att kunna se den. (Säger inte att vi måste bli vänner på FB men kan inte se länken annars)
Louise/Lomise

2012-12-09 @ 09:40:52
Postat av: Tove

Alltså inte bara jag som är en 11-årig brony :D

2012-12-09 @ 10:38:22
Postat av: Meja

ok :C :C :C

2012-12-09 @ 12:28:41
Postat av: Meja

det räker att du skriver Meja Ekholm så ser man en bild på mig fb så om du inte vill va vän med mig så gör det inget och en annan sak Lomise jag har följt din blogg sedan jag typ va 8 år kom inte ihåg jag bor i gb

2012-12-09 @ 12:32:11
Postat av: TwikiniePie

Jag undrar gillar du Eddsworld eller jag såg din bild på DA och jag bara undrar :3

R.I.P Edd <3

Svar: Jaa!!! ÄLSKAAAAAR!!!
Louise/Lomise

2012-12-09 @ 20:13:16
URL: http://TwinkiePie.Blogg.se
Postat av: Meja

jag eller lomise ???

2012-12-09 @ 22:41:36
Postat av: Meja

ok jag med

2012-12-09 @ 22:42:01
Postat av: TwikiniePie

Va kul jag ÄLSKAR också eddsworld :3 om jag får fråga vem är din favorit
Min är Tom :)

Svar: Jahh! Tom är min med! :D För att älskar TomSka x3
Louise/Lomise

2012-12-10 @ 15:14:29
URL: http://TwinkiePie.Blogg.se
Postat av: Mlpfimstar

Jag e 11 år och om det inte vore för dig skulle jag inte varit en pegasister :D! Ps.Har någon sett den färdig animerade don't mine at night pony parody?

2013-12-20 @ 22:46:38
URL: http://ponymon.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0