Julklappsshopping!

Idag. Slutade jag skolan! Men först gjorde klassen en typ frågesport. Och mitt lag vann! Yay! Sedan var det en utslagsfråga; hur många nötter det fanns på en bild. (Bild på nötter i burk) Jag tänkte att man kan gångar sidorna och liksom få ett ganska nära svar. Men så var det på pricken rätt! Woooot!
Så sen var det gröt till lunch och sedan musik uppvisning, mest från treorna och lärarna.
(^◇^)
Men efteråt blev det julshopping! Fick gå genom halva stan för att köpa just rätt sak till Lunie! :3
Så hittade jag saker till mormor och farmor också! :) Ooooooch saker till andra också x3


Postat av: Daiya

ÅH vad gott!! :c Jag vill också ha en munk T_T

Svar: Tihi! :3
Louise/Lomise

2012-12-21 @ 22:23:08
URL: http://daiyamondo.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0