Mig själv i SAO

SAO = Sword art online!
 
Alla förstår nog nu att jag gillar att göra mig själv som egna karaktärer ._. :P
Och eftersom SAO är den nya grejen för mig så ja! Här är så som jag hade velat se ut i SAO!
 
Och två SAO gifs! x3

Postat av: saifeng

Kanske ett svärd på ryggen. :3

Svar: Jo, men det är en annan sak ^^ Det får nån annan designa för mig xP
Louise/Lomise

2012-12-21 @ 08:40:46
Postat av: Daiya

SAO är en *PIIP* bra serie :3 Imorgon kommer dessutom avsnitt 25!!! GAAH. ASUNAAAA♥ KIRITOOOO♥

(Var tvungen :$) Haha förlåt.

Svar: OMG, jag veeeet! :D
Louise/Lomise

2012-12-21 @ 14:56:19
URL: http://daiyamondo.blogg.se
Postat av: saifeng

jag kan designa det! =P

Svar: Ja gör det du x)
Louise/Lomise

2012-12-21 @ 15:58:27

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0