SAO och photoshop

Man kanske borde plugga.. fast nej... Jag väljer hellre att se på SAO och att fortsätta på mitt photoshop projekt. Att jag ska göra ett dress upp spel med mina egna kläder som val :P Kommer få så mycket enklare att välja vad jag ska ha på mig om andra får bestämma ^^ 
 
 
Och SAO är en anime jag har börjat kolla på :) Alla andra i gruppen pratar om den så nu är jag på avsnitt fyra eller så :3 Det handlar typ om ett vitruellt spel där man är i typ som Hunger games ^^ Eller det påminner om det iaf :) Ja blandning mellan WOW eller LOL och Hunger games! :D
 
 
Så ska fortsätta nu. Ska åka skridskor i morgon btw xD

Postat av: emma

Hej jag är ett stort fan och jag undrar på vilken sajt du ser på dina serier och är SAO en förkortning för något snälla svara. Hej då

Svar: Som Muppiz skrev så står SAO för Sword art online :)Och jag brukar kolla på Animeflavor.com
men SAO kollar jag på Animeseason.com :P
Louise/Lomise

2012-12-02 @ 19:50:54
Postat av: Muppiz

Emma: SAO står för Sword Art Online xD
Btw Louise... var det där en Ib bakgrund på den första bilden, eller är jag blind? ._.

Svar: Jupp, totally IB xD
Louise/Lomise

2012-12-02 @ 21:07:02
URL: http://muppiz.deviantart.com
Postat av: Jennelie

Kan man göra egna klädspel O_o Kan man göra på mac? I så fall måste man ha photoshop eller kan man använda gimp? Och den där serien verkar vara super, ska kolla på den XD + en sak till, när ditt spel är klart måste man få spela det XD Det kommer säkert bli kawaii XD

Svar: Klart man kan! Hur tror du att de som gör spelen gör dem? lolOch ja det går nog bra med gimp. Och bar man har Flash kan man nog göra det på vilken dator som helst. Och ja jag kommer länka det här sen :3
Louise/Lomise

2012-12-09 @ 20:29:28
URL: http://jennelies.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0