The Hobbit 3D

Antar ni listade ut att jag har kollat på bio idag! :) Jupp, The Hobbit i 3D! Eftersom filmen spelades in med 3D kameror (2 kameror samtidigt) är den 3D'n något extra! :)
Den var så bra! Kan inte vänta tills sommaren tills uppföljaren! :D



Vet inte om jag tycker om den mer än Sagan om ringen men... Men jo... Jo det gör jag nog! Eller vet inte... När jag såg den gillade jag inte sånna filmer så var inte så exalterad men nu när jag gör det var det så spännande och iiiiiiihh ^^ Och gillar att Bilbo var liksom den enda ovana krigaren bland massa andra som var det! I like!

(Dunno why I like dat ._.)


Postat av: Maddi-Chan

KAN INTE HELLER VÄNTA!!!! Såg den i tisdags.. Omg dog! Bästa filmen jag sätt på länge C:

2012-12-28 @ 22:39:47
Postat av: Ebre

OMG NÄR?!!??! VILKEN BIOGRAF??!?!?!?!? O.O

Svar: Vid kl 10, Bergakungen!
Louise/Lomise

2012-12-29 @ 00:06:03
Postat av: Ebre

ohh :c vart klockan 18.00 på bergakungen :o

2012-12-29 @ 15:45:09

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0