Winter Wrap up på ConFusion!

HAHAHA!! XDDDD Ja!! Där ser man mig i bakgrunden då! Le me Derpy!!
Jag skickade in videon till Equestria Daily.. Hoppas den kommer med även fast det är så pinsamt! :D
Jag kan garantera att (förhoppningsvis) ingen som var med och sjöng tyckte att vi var WOAAH AMAZING SINGERS! XD
 

Postat av: Viman

Hej, din Derpt dräkt är awsome! :3 Jag undrar om du har testat Pony creator på datorn? Det är ett awsome spel där du gör din egen pony

// Viman

o<:)>

Svar: Tack :3Jadå, jag spelade det många gånger då bara beta-versionen fanns. Men jag tycker att det spelet inte är bra. Det är bra gjort och så på alla sätt men när man använder dem till olika grejer ser det så fake ut så.. så jag spelar det inte mer än om jag bara ska komma på en ny karaktär eller så
Louise/Lomise

2012-12-15 @ 10:23:41

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0