Cutie mark nagellack

Enkel bild på dagens nagellack.
Andra handen har bara grundfärgerna för min mörkrosa har nästan torkat ut och jag orkade inte göra på andra handen endå ^^

Postat av: Sara

Du gick ju i gymnastik ett tag. Kan du inte lägga upp en video när du gör volter m.m och hur vig du är typ spagat, split och så? Helst en ny video

2012-02-26 @ 15:56:53
Postat av: Lomise

Jag slutade i gymnastik för att jag knappt lärde mig nått. Så jag lärde mig inte att gå ner i splitt och spagat och sånt (Är för undervig till det). Volter kan jag bara göra på studsmatta men den har vi inte tagit ut än.

Jag skulle kunna visa en video på när jag tar fötterna på huvudet eller står i brygga när jag ser mina fötter men vi får se fram mot våren tror jag ^^

2012-02-26 @ 17:08:34
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: Sara

Vah synd att du typ inte lärde dig nåt;( Men hoppas det kommer en video lite senare

2012-02-26 @ 19:16:06

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0