Flugan; lillabloggen

Idag i skolan har jag gått runt och visat alla mina vänner lillabloggen med William! XD
Han är bara såå awesome och jag och Alice tänkte gå i hans fotsteg eller i alla fall försöka göra något liknande XD Jag är lite skeptiskt till att göra en You tube Show när man är två eller flera men det är i alla fall värt ett försök!
Det här är videon jag har visat. Den är såå awesome!
Jag kanske borde känna mig lite smutskastad eftersom jag är en sån som bara får G hela tiden men nej då, det är still awesome!
Men det är ju skitbra William!
Det är nya nyckel repliken!

Postat av: Eppelskrutt

På min blogg kan man anmäla sig till månadens blogg. Men skynda dig, det är inte mycket tid kvar. ;)

2012-02-28 @ 08:26:36
URL: http://supereppel.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0