Helt ny header!

Wiolla! Tillbaka till det rosa!
Jag har haft de här på hyllan ett tag ^^ Har inte tagit en bra bild på mig så har inte kunnat bli klar förrens nu :)
Jag har alltid velat ha den större men har inte vetat hur man gör, jag provade mig fram lite för nått år sedan men det gick inte så bra, för ett tag sedan gjorde jag det igen och på typ tredje försöket så gick det!
Måste säga att det är den snyggaste headern hittils :D
Jag valde att ha Fluttershy av alla ponies för att hon är nog min favo ^^
Jag försökte att göra så att alla fick plats och till och med att de skulle animeras så att alla kunde vara med men det
gick inte så bra nått av det :S Men kommer byta pony där nån gång ibland ^^
Snacka om förbättring! Mins nån min första header :D ?

Postat av: Rose

Varför har du bollys på headern? Hade inte du slutat att blogga om panfu?



Ta inte illa upp men det var ganska länge sedan jag läste din blogg :I

2012-02-10 @ 19:03:44
URL: http://nitchia.blogg.se/
Postat av: Lomise

Just de bollysarna är mina OC karaktärer. Nån gång i framtiden ska jag göra nått med dem, typ en You tube serie eller nått. De kommer inte vara "panfu bollysar" då men jag vill liksom inte glömma bort dem ^^

2012-02-10 @ 19:21:50
URL: http://lomise.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0