Kommande MLP toys

Jag var nyss inne på equestriadaily och läste deras sensate inlägg, då jag helt plötsigt hoppade i taket! Jag kunde inte tro det! Några av de mest älskade bakgrunds karaktärerna kommer göras till mlp leksaker :D
Ok, Pikie pie, Rainbow dash och Celestia finns redan men äntligen är Celestia vit!
Sen har vi ju Nigh mare moon! Lite liten kanske... nej, det är nog Celesta som är för stor ;)
Och Zecora, en aning för brun kanske och hon har inte guldgrejerna på båda benen annars men annars är hon awesome!
Och Trixte of course! AWESOME!
Och min favo av alla de här, DJ pon3 YAY!
Sen Daisy och troligen Lemon Hearts.
Och på bilden nedan Lyra! (Heartstrings).
Ja, alla de här är prototyper men endå!
Önskar bara att de kommer göra Derpy också! Fast det har varit en massa diskutioner och så om att ha kvar henne i showen men det borde vara över så de bara MÅSTE göra en Derpy hooves!
De får gärna göra Dr Hooves, Octavia, Bon bon, Lily, Rose, Carrot top, Berry Punch... Ja, alla!
Läs mer HÄR
Se video HÄR

Postat av: Pauline

Och jag längtar tills dom finns att köpa i sverige! :D

2012-02-21 @ 04:18:19

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0