Sommar!!

Åh, jag bara längtar till sommaren!! ^^ Hoppas att den kommer snart! Jag saknar värmen och badning och glass och så vill jag slippa skolan ^^ Men framför allt vill jag ha värme!
Fast jag tror jag gillar ljuset som är på eftermiddagarna den här är nog mitt favo solljus :) Hmm.. Vill slippa snö också :P Snö är kul men då måste det vara massa snö ^^

Få se, skolan idag.. Jo, många var sjuka som igår, vi 9or hade nationellt prov i svenska, gympa var ganska trist men fick skutts dit så det var värt :P, slöjden var ganska kul- har börjat med en MLP relaterad grej... Hmm.. Ganska händelselös dag ^^


Postat av: Lunie

Typ alla är sjuka. Det var bara 4 som var friska i 6:an. XD

2012-02-08 @ 15:54:36
Postat av: Hanna

Går i 6:an, hade nationellt prov i svenska idag... Har på fredag också, KOMMER DÖ! xD

2012-02-08 @ 20:39:44

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0