Tills nu

Ok, har varit helt fullt upp, massa skola nu och allt! Inte så överdrivet mycket men svenska nationellt prov, vanligt engelska prov och matteprov i morgon. Tja.. Plugga plugga då da! Vet inte om jag är taggad men det gick bra på engelska provet så hoppas att matten också ska gå bra!

Nyheter som hänt antar jag är att jag fick en hård fotboll sparkad på mina tummar så de blev blåmärken under naglarna. Och att jag läst ut Death note 9. Att det kommer ta lite tid att få färdigt skorna jag målat på (för behöver två till pennor). Och kanske att jag har köpt en ny dagbok XP

Så, tja, inget har hänt riktigt :P Ser fram mot nästa vecka dock. Vet inte varför ^^ Två veckor skola, en vecka prao, en vecka skola och sen Berlin!! Woho!

Växt :3



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0