Nooooh!

Jag var hos optikern som jag skrev innan, men han tycker att jag inte ska ha glasögon :(
Eller, jo, men inte nu! Jag ska vänta  ett halv år tills jag ska börja köra bil,
eller provköra då (köra bil, iiiiiiiiiiiiii :D)
Så jag måste vänta ett halvår :(
För att min fyn kan förändras under tiden och jag behöver igenkligen dem inte för att det bara är på ena ögat jag ser dåligt :S
Men när det är dags att skaffa glasögon!
Då! Då ni! Då skall jag inte bara skaffa hipster glasögon! Utan jag ska även köpa en kontaktlins! (behöver bara en, lol) och den ska vara grön!
Så jag har ett blått och ett grönt öga! Så det så!!!! >: D
Eller... jag vill det men min pappa tycker att jag i så fall ska ha båda gröna men nej!

Postat av: sealia

men om du gör det liknar du ju frankie från >Monster high! :D

2012-01-10 @ 17:53:43
URL: http://panfusealia.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0