Idag, tisdag

Okej. Idag var jag ute typ hela dagen! Och med ute menar jag inte hemma. Vid halv två åkte jag till en kompis som sommar jobbade med att sälja glass. Hon bjöd mig på en men hon hade inte så mycket tid att prata.

Sedan åkte jag till Alice som också sommar jobbade. Men hon slutade nästan när jag kom. Var hos henne lite snabbt för att hämta tråd till Derpy plushie ^^

Fick lånat en bad ass bok på biblioteket btw..

 

Sedan åkte jag till en viss "Fuzzy" (haha), brony kompis. Han och hans kompis (försökte) lära mig att spela Team Fortrest. Men det gick sådär. Det gick bättre med Portal 2! Jag spelade början och han slutet. Så nu vet jag allt man behöver kunna inom det! xD "I'm in space!!!" haha! Vi kollade på ett MLP avsnitt också ^^ (med min awesome nya tröja!)

Fick pizza där med x) Det är hans lillasyster på bilden.

Tja imorgon åker jag iväg! Vet inte var vi hamnar! ;)


Postat av: fuzzy-vector

lol

2012-08-03 @ 16:11:04

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0