Inte så mycket gjort idag

Vaknade typ halv två för att jag la mig så sent x)
Sedan läste jag ut Death Note :D Tycket det var ett helt ok slut ^^ Men böckerna med L i är ju mycket bättre! Och de första med Light som "liten"!! Han är såå söt! Fast L är sötare! Men i en flash back i sista boken ser man Light från första och han är bara sååå awwww!!! X3
Jag gjorde ett "test" på face book om vilken manga karaktär som jag borde gå på date med och då fick jag Light XP
DeathNote3.gif
 
Aja, sedan har jag cycklat lite.. åt en glass med mamma. 
Och gör en liten Ferb i lera :P Just det, gjorde en Sweden igår också :)
 
Kommer nog inte göra så mycket mer idag. Kanske gå och bada nu på kvälls kanten :P Får se.

Postat av: Plaifa

den första bilden är ju cool^^

2012-07-08 @ 19:49:02
URL: http://kawaiiplaifa.blogspot.com/
Postat av: MagicWolf

Jag har också cycklat i dag. Jag skulle cyckla 2km. Men efter 1km fick jag punktering och mina föräldrar kunde inte komma och hämta mig. Så jag bar min cyckel hem.Har lite ont i händerna nu :D.

2012-07-08 @ 21:19:27

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0