Pyssel med lera

Denna gången blev det ingen micro liten pony ^^ Det blev lite av varje!
Det blev ett Katara halsband (blev sådär), en mini chubbie Apple Jack (Ska göra alla nån gång), mini nyan cat och två pony toy accessoarer ^^
 
Så som AJ och Nyan cat så ska jag också göra "alla" mina favorit karaktärer från olika serier och filmer som lika små och i samma stil och göra armbandsgrejer av dem! (glömt vad det heter ^^)
 
Jag gjorde figurerna i måndags men brände dem idag :)
 
Ska göra alla mane 6 och sedan alla bra andra karaktärer. 1/31!
 
Sb, "Hej Rarity!! Kan jag hjälpa!?"
R, "Nej Sweetie! Jag är nästan klar endå!"
Sb, "Men får jag titta på! Får jag det?"
Pp, "Såklart du kan Sweetie Belle!!!!!"
Fs, "Åhh..Um..."
 
Åh, skulle vilja ha ett i typ silver eller liknande silver! ^^
 
Hoppas att kunna göra alla här! (Halft seriös ;)) 1/31!

Postat av: Yonaka~

Menar du berlocker? Smart idé :D

Svar: Jupp :)
Louise/Lomise

2012-07-04 @ 22:20:30
URL: http://yonaka.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0