Världens bästa lakan kom idag!

ebay äger alltså!! :D Fick köpt världens bästa lakan! xD USA standard
 
Dock fick vi inte det vi trodde att man skulle få. Jag trodde man skulle få två örngott, ett påslakan och en filt. Men vi fick ett bamsestort örngott (usa standard, allt är stort), ett underlakan och en typ... typ som ett överkast men det används som täcke om man har en filt också... Förstår mig inte på USA täcken!
 
Och så var man tvungen att beställa filten (som används som täcke) för sig :S
 
Passar så bra i mitt rum :D
Men vi har ingen filt/täcke så det överkast grejen satte jag utanpå ett vanligt tecke vi hade :)
 
I detta örngott ligger två svenska kuddar, lol. Och de har inte uppfunnit såndär vik grej i örngottet så man får liksom göra två tofsar för att inte kuddarna ska åka ut xD
 
Underlakanet var dock praktiskt, den har en sån resår så den sitter bra fast på sängen :)

Postat av: Yonaka~

Awesome :D Skulle vilja ha ett sånt fast med vocaloid...*går in på ebay och letar*

2012-07-10 @ 16:46:25
URL: http://yonaka.blogg.se
Postat av: Ville

OoO. VILL HAAAAA!!!!

2012-07-11 @ 02:20:48
Postat av: Scarlexi

va snyggt :D:D
skulle nog egentligen behöva en symaskin...om jah bara kunde lära mig sy....

2012-07-11 @ 13:49:08
URL: http://scaarlex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lol. Mamma såg inlägget och undrade vad du med "_värlend_" bästa lakan.
Gör inget. Snygga lakan. :)

Svar: ............ Weehh... Har inte sett det :P
Louise/Lomise

2012-07-11 @ 20:05:31
Postat av: Anonym

Oj missade ordet "menade"

2012-07-11 @ 20:06:34

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0