Från sista dagen igår

Hurra! Nu har vi slutat nian!!
En viss i klassen skrev en väldigt sann sak på Facebook just när vi hade slutat 
JAAAA SOMMARLOV! ...fast... nu då?.. Va ska man göra? HALLÅ!!!!
Haha, så sant såå! :D
Här är vi när vi får våra betyg. Förra året var det bara typ sju stycken nior. I vår klass är vi 17 ^^
Vår lärare berättade för publiken:
"Vi var på paintball i onsdags. Instruktören gick igenom säkerheten och reglerna. Efteråt kom hans kolega fram till mig och sa 'Dehär var ju tysta hela tiden, det är första gången'. Inte alltid, men ibland"
 
"Om niorna skulle sluta köpa godis i sextio dar´ skulle alla kiosker dö ut!" xD Citat från läraren

Här är jag och min kompis i "min" bil :) Inga säkerhetsbälten, helt lagligt på gammla bilar! x)
Vilka ögon jag fick! 8)
 

Här är alla andra bilar och folk som ska åka med.
 

Sedan efteråt så åkte vi båt till en liten holmö. En i klassen har en stuga där. Några badade, inte jag. Orkade inte bli blöt typ xD
Vi fick plats i tre sånnahär båtar, här åker min grupp! 
 

Så grillar vi. Jag tog med mig majs och marsmallows! Jag hade inget litet spätt att sätta dem på så tog en pinne ^^ Sedan skulle Alice grilla sona mini marsmallows. Jag kom på den mest awessome idén att sätta dem på en ros pinna på taggarna! Me smart! :D
 

"Detta är sissta gången vi alla ses som klass!" Sa Alice... T_T I don't wanna att det ska vara det! :(

Postat av: mess

jag tror jag känner din kompis. Heter hon möjligtvis Hedda?

p.s älskar din blogg

Svar: Nepp, jag kännder ingen Hedda :S
Louise/Lomise

2012-06-18 @ 12:34:38

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0