Glad midsommar

Hurra! Äntrigen true sommar! Värmeeee!! Det kanske regnar på sina ställen men inte här på Torp! :) Camping äger! Behöver inte gå på någon särskild grej eller möte, kan bara ligga här i tältet och gosa!! :3 Får blogga på internet i stället för appen.. Lite sådär. Och så var inte min kompis här som jag trodde. Bara hennes pojkvän. 
 
Såå! Då har vi ätit midsommar mat och jordgubbstårta! :D Och äntligen en med chokladbotten ^^ Vet inte om jag ska gå till midsommar stången :/ Inte så kul... Men kommer få glass så OK! :)
 
Ett sommartecken på mig: Att inte vara så kräsen på vilken musik jag lyssnar på! Jag kan lyssna på nästan vad som helst (typ) och tycka det är bra! En annan sak jag  tycker är såå sommar för mig det är att åka bil långa sträckor med familjen i en knökpackad bil ^^ Av någon anledning är det sommar för mig! :) 
Burn the Witch


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0