När dubbning är som värst

När jag först hörde den svenska MLP tyckte jag att den inte alls var bra! Senare började jag tycka den var okej. Men efter att ha sätt hur vissa saker skulle kunnat ha blivit är jag bara glad att det är som det är! ↓

Postat av: Ville

wow... och jag som tyckte den svenska dubben var dålig... -.-'

2012-06-26 @ 11:56:59
Postat av: Maya♥

heej!
Jag älskar din blogg! har följt den i evigheter känns det som! Hoppas att du får planer att åka typ i närheten utav lysekil eller något igen!
Jag vill gärna träffa dig! typ ta en fan bild eller auto ?? :)<3 lots off love Maya <3 (p.s älskar cosplay klubben ni har! så modigt att vara er själva! önskar jag var med!) <33 :*

Svar: YAY! ^^
Louise/Lomise

2012-06-26 @ 22:25:08
URL: http://Mayapoppis.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0