The Last Airbender- Voice Actors

"Ring ring" - Hallå? - Ja, hej, vi vill att du ska vara dubbare i nickelodeons senaste bästa serie!
Åhhh.... Drömmen man inte orkar att jobba sig upp till, weeeh T_T
Tycker att dubbare och röst artister är så awesome!!
Vill vah!! I wanna!
Skulle vilja vara svenska röster till Korra och till Prinsessan Cadence från MLP... Eller typ... vem som hällst i något bra!

Postat av: Ville

om du vill bli voise actor gå Media/Estet...

jag pluggar till att bli det. :P

2012-06-05 @ 22:20:54
Postat av: Lomise

Ja, jag såg det på din förra kommentar! Coolt, kommer gå media/estet till hösten! Men pluggar man till att bli voice actor då?

2012-06-06 @ 13:55:09
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: Ville

@Lomise

ja typ... om du går estet får man lära sig teater och musik.

teater delen hjälper mycket och det är bra om du redan intiserad(kan göra många röster).

+ media har ju med inspeling och redigering och sånt att göra. :D

2012-06-06 @ 20:32:58
Postat av: Lomise

@Ville

Hum? På den skolan jag ska börja på är det väldigt lite teater antagligen då ^^ Men aja, yay! ~

2012-06-06 @ 20:55:11
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: Ville

Jag tror nog det går bra i alla fall.

jag går inte så mycket teater, mest musik.

Men om vi har tur så lyckas vi båda, och så kanske vi ses på någon inspelning någon gång. ^^

2012-06-07 @ 22:45:18

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0