Video inlägg - Vlogg stilar/imitationer

Gjorde videon igår men la upp den idag!
Så! Jag är inte alls bra på gitarr men ville endå spela den låten jag kunde!
Och det ska inte föreställa dem jag imeterar exakt. Utan bara hur en wanna be dem skulle kunna vara ^^ Och så är jag inte helt seriös på det jag säger efter 2:13 ^^ (jag menar det jag säger men ta det inte på alvar bara!)
Och om ni vet vem som ska föreställa hon som spelar gitarr så får ni säga det, för jag vet inte själv xD Ni får också gissa på dem andra fast jag tror jag säger det på nån av dem men ^^
 

Postat av: Maya♥

hej guuud va söt du var när du likanade boxxy! Herregud! Ditt hår var totaly awesome!! :DD

Svar: Tack! xD
Louise/Lomise

2012-06-30 @ 21:09:39
URL: http://Mayapoppis.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0