Berlin vad awesome

Ligger här i sängen och uppdaterar appar. Tog inte med mig min iPhone till Berlin så vill pyssla om den nu ^^
Jag har sov till typ 11.30. Är inte helt slut kanske men ganska trött. (är ledig idag) Och dessutom hade jag en nice dröm om fairly odd parents :D Jag har talangen att kunna välja vad som händer i mina drömmar nämligen ;) (i alla fall lite).
I Berlin då var det askul! Vi bodde på ett vandrarhem med kawaii figurer på glasrutan :) Och så var.jag utanför panfucentralen!! :) Var inte inne dock.

Jag ska visa massa bilder och berätta mer men först ska jag berätta för mamma och pappa.
Tänkte gå till skolan och reta de andra men njaaa ^^

Saknar Lunie och Mathilda!! D:

En bild som Erika tog på flygplatsen på Maimar



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0