Bild jag gjort

Det har inte hänt något särskilt idag och jag har inga inläggs ideer så här är en bild som jag gjort i stället ^^ Den tog mig ca 9 timmar att göra.
Det är en pony version av en viss vänskaps bild kan man säga. Eller en bild med mina vänner på från 2010.
Klicka för större:

Postat av: Lunie

Nice!

Men varför är min klänning vit fram och på benen? Den var ju röd. :S

2012-03-21 @ 16:48:02
Postat av: Lunie

Var är du???? Du var inte i skolan idag. Är du sjuk?

2012-03-21 @ 16:48:42
Postat av: Magnus

Hej Lomise!



Magnus heter jag och det var jag som startade upp Panfu i Sverige för några år sedan. Jag skickade dig ett mejl häromdagen, men jag vet inte om det var till rätt mejladress. Jag skickade det till den adress som du mejlade Ella från en gång i tiden (******[email protected]).



Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att vi just nu letar efter en superbloggare till vår nya barnsajt frendingo.com. Du kan väl kika på sajten och återkomma till mig om du vill vara med och hjälpa oss att skapa världens bästa barnsajt!



Mvh,

Magnus

2012-03-23 @ 07:24:33
URL: http://www.frendingo.com
Postat av: mess

du jag älskar din blogg och har gjort det ändasen jag var 6 nu är jag 10 jag ville bara säga hur mycket jag gillar din blogg



cioa

/mess

2012-03-23 @ 08:20:49
Postat av: Anonym

hej jag skulle bara vilja fråga vad den där videon du la upp en gång hette. det handlade typ om två tvillingar en drottning och en slav och slaven gjorde allt för drottningen. typ något miku hatsune tema. vad hette klippet? :)

2012-03-24 @ 14:42:01
Postat av: Lomise

Länk till klippet: http://www.youtube.com/watch?v=Av04XfLtAcU

2012-03-25 @ 12:45:42
URL: http://lomise.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0