Fest fest!!

Är på en underbart kul maskerad fest just nu! Det är awesome!! Brukar inte gå på dessa fester men en maskerad MÅSTE jag ju bara gå på!!! Jag är Lisa Simpsons ^^ Jag har sätt Poo, Gospic girls, Avatar tjejer, Fiskare från Åke från Åsto, Två stycken karate kids, Joker från Batman, Man in black och fler!! Alice är Pelle Svanslös men säger att hon är en katt från Aristo Cats. Mathilda är Jessie från Toy story :)

Han som var Jokern vann pris för bästa kille och Avatar tjejerna fick pris som bästa tjej :) Om jag bara hade en Lisa peruk och ett större halsband och en saxofon så hade jag nog vunnit ^^

Ha en kul kväll!
Kunde inte få upp bilder. De kommer i morn :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1273141/images/2012/pic_193186640.jpg" class="image">



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0