Pokemon DS - Black or White?

Jag har bestämt mig för att köpa det nya (/nyaste) pokemon DS spelet Black and White :)
Men jag är helt förvirrad!
Det finns två stycken spel. Version Black och Version White. Vilken ska man ta?
Eller rättare sagt, vad är skillnaden????
Jag frågade en kille på en GAME affär och han sa att det är olika pokemon i dem. Men kan det stämma? Hur lik serien kan den vara då liksom? Fast eftersom den inte är så lik serien så kanske de struntade i det när de gjorde spelet... Men...
Någon som vet vad skillnaden mellan version Black och White?!

Postat av: Frida Pettersson ♥

skillnaden är att det är olika pokemons :)

2012-03-11 @ 20:37:09
URL: http://friidapettersson.blogg.se/
Postat av: sophia

jo jag har det spelet det är att du fångar den vita legendariska pokemonen i det svarta och tvärt om det blir som jing och jang hoppas du förstog :)

2012-03-12 @ 12:47:47
Postat av: Me <3

Har snackat med en pokemon nörd och han säger att du ska köpa den vita, man kunde typ fånga pokemons från andra regioner eller nåt på den!

2012-03-14 @ 16:09:50
Postat av: Jacko

Köp vitt..

Vitt är snyggare :P

2012-03-14 @ 17:05:37
URL: http://panfucross.blogg.se/
Postat av: Gizmo

Skillnaden är att man kan fånga olika i spelen, alltså vissa pokemon du kan möta vilt i black kan du inte möta i white, därför det finns två spel så man måste byta imellan dom med kompisar och så. själv har jag black! man kan ju byta mellan black och black också om man vill men blir mer lönt om du köper white? ;) du gör såklart som du vill ^^

2012-03-18 @ 20:34:08
URL: http://blog.gizmothegreen.org

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0