Super best friends forever

Super best friends forever, en serie som säkert kommer bli lika stor som Kim Possible ^^
Får hoppas det i alla fall.
Just nu är den i alla fall ny, den har till och med inte visats i Amerika än.
Det lilla som har visats är det här klippet.
Klippet säger ganska mycket om serien. Det är de kända superhjältarna man sätt förr men nu är de tjejer ^^
Jag skulle SÅHÄÄÄÄÄR mycket vilja vara den svenska rösten till någon av dem!!! Mest skulle jag vilja vara Supergirl men jag tror min röst skulle passa bättre till Wondergirl.
Hällst skulle jag vilja vara rösten till Rainbow Dash från MLP men den platsen är upptagen -c-

Postat av: Ninen!

Du skulle passa som Pinkie Pie tror jag :)

2012-03-16 @ 07:08:03
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0