Biltur

Åker färja, ska in till stan med pappa. Han har lämnat in sin bil på lagning så vi åker i en lånebil :) Är härligt att känna nybilskänslan <3
Har ingen aning om vad vi ska göra. Han ska köpa lite grejer med vad ska jag göra? Kan knappast köpa nått, har köpt upp månadens pengar redan ;) Dock har jag ju jobbat lite men ska köpa en liten special grej, ni får se vad när jag får den ^^

Dagens outfit är en typ Barbie look med min nyan cat tröja :)
Kan ALDRIG bestämma mig om jag ska ta nyan eller min Derpy tröja! Tänk om det finns en Brony i närheten och så har jag inte min Derpy tröja på! Fast jag har den i min väska i fall om att det skulle vara ett MLP konvent xD


Postat av: Fnidoz

Nybilslukt... Mmmmm! :3

2012-05-18 @ 19:12:47
Postat av: Ville

vad är sannolikheten att det finns ett brony konvent i närheten och du inte vet om det? ^^

2012-05-18 @ 19:17:27
Postat av: Felicia

Hur lång är dU?

2012-05-19 @ 08:42:02
Postat av: _IssaChan_

Vart köpte du den nyan cat tröjan!?!? MÅSTE HA!! ETT STORT NYAN CAT FAN!! >W<

2012-05-19 @ 21:20:52

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0